
| Długość [mm] | 94 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,21 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| dla numeru OE | 9403287908 S1 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816149064 |

| Długość [mm] | 94 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,2 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| dla numeru OE | 9403287908 |
| nr EAN | 4027816149057 |

| Długość [mm] | 108 |
| Materiał | Termoplast |
| Ciężar [kg] | 0,209 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 87 |
| nr EAN | 4054224744680 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84,5 |
| Wysokość [mm] | 112,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064148975 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 96,00 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064149095 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341789 |

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 78 |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Wysokość [mm] | 114 |

| Długość [mm] | 94 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,21 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 5901619594353 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84 |
| Wysokość [mm] | 110 |
| nr EAN | 5902659759603 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 |
| Wysokość [mm] | 95 |
| nr EAN | 4058787068740 |

| Materiał | Termoplast |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 82,9 |
| Wysokość [mm] | 112,8 |
| nr EAN | 4058787070026 |

| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Masa [g] | 232 |
| nr EAN | 8033989123479 |

| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Masa [g] | 245 |
| nr EAN | 8033989123585 |

| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Masa [g] | 284 |
| nr EAN | 8033989123646 |

| Masa [g] | 83 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 101 |
| Średnica 1 [mm] | 24 |
| Średnica 2 [mm] | 80 |
| nr EAN | 8033989112251 |

| Masa [g] | 86 |
| Wysokość [mm] | 93 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wymagana ilość | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 28 |
| Średnica 2 [mm] | 75 |
| nr EAN | 8033989084213 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Masa [g] | 113 |
| Wysokość [mm] | 12 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica 1 [mm] | 28 |
| Średnica 2 [mm] | 87 |
| nr EAN | 8033989085302 |

| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wymagana ilość | 2 |
| Masa [g] | 117 |
| Wysokość [mm] | 119 |
| Średnica 1 [mm] | 36 |
| Średnica 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 8033989083643 |

| Wysokość [mm] | 110 |
| Masa [g] | 95 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Materiał | Termoplast |
| Średnica 1 [mm] | 26 |
| Średnica 2 [mm] | 84 |
| nr EAN | 8048606581198 |

| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Masa [g] | 276 |
| nr EAN | 8049131586443 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 328779 |
| nr EAN | 3660872307217 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 98 |
| nr EAN | 8430320034706 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 83 |
| Wysokość [mm] | 120 |
| nr EAN | 8430320054537 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| Wysokość [mm] | 94 |
| nr EAN | 8430320034669 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84 |
| Wysokość [mm] | 110 |
| nr EAN | 8430320057927 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| Specyfikacja | UNIVERSAL BOOT KIT |
| nr EAN | 8430320046235 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 78 |
| Wysokość [mm] | 96 |
| nr EAN | 8430320125381 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 105 |
| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 77 |
| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 77 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 89 |
| nr EAN | 7316575893606 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 96,00 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064045526 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84,5 |
| Wysokość [mm] | 112,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064045403 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 |
| Wysokość [mm] | 102,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064055488 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 76 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 79 |
| Wysokość [mm] | 80 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 77 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 80 |
| Wysokość [mm] | 90 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Długość [mm] | 94 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,21 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4044688637147 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 110 |
| Zestaw pełny | |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 93 |
| Materiał osłony | Termoplast |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025