
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 |
| Wysokość [mm] | 112,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064134589 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 84 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 105 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341796 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 73 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 76 |
| Wysokość [mm] | 86 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341826 |

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 23,6 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 83 |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Wysokość [mm] | 112 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 |
| Długość [mm] | 90 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 5907558586633 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |




| Wymiar gwintu | M10 x 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 21 |
| Materiał | Guma |
| średnica zewnętrzna [mm] | 85 |
| Wysokość [mm] | 103 |
| nr EAN | 8032747096864 |

| Masa [g] | 72 |
| Wysokość [mm] | 112 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wymagana ilość | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 26 |
| Średnica 2 [mm] | 87 |
| nr EAN | 8033989138336 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 7701209927 |
| nr EAN | 3660872407566 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84 |
| Wysokość [mm] | 115 |
| nr EAN | 8430320049526 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| Specyfikacja | UNIVERSAL BOOT KIT |
| nr EAN | 8430320046235 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 113 |
| Materiał | Termoplast |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 |
| nr EAN | 7316574485727 |

| Grubość [mm] | 14 |
| Wysokość [mm] | 88 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| nr EAN | 7316574438365 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 |
| Wysokość [mm] | 112,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064001997 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 84 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 105 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20,3 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 69,4 |
| Wysokość [mm] | 87,00 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064059066 |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025