Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Dacia » napęd koła, przeguby Dacia DUSTER (HS_) » osłona przegubu Dacia DUSTER (HS_)

osłona przegubu do DACIA DUSTER (HS_)

wybierz typ samochodu DACIA DUSTER (HS_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 118
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,250
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 85
dla numeru OE 77 01 209 990
nr EAN 5050063077162
Długość [mm] 116
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,211
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 85
dla numeru OE 77 01 209 990
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224003053
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 87
Wysokość [mm] 108,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064153016
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 25
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 84
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 87
Wysokość [mm] 105
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341796
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
Wysokość [mm] 106,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064356011
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 113
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356462
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 87
Wysokość [mm] 110
nr EAN 8430320195940
Wysokość [mm] 156
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 112
nr EAN 7316574689668
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 87
Wysokość [mm] 108,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064050483
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 25
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 84
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 87
Wysokość [mm] 105
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 113
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
Wysokość [mm] 106,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064356004
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.