
| Długość [mm] | 78 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 0,33 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 51 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816365587 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 54 |
| Wysokość [mm] | 78,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064142119 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 53 |
| Wysokość [mm] | 79,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064157564 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 54 |
| Długość [mm] | 78 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 4040074396780 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 54 |
| Wysokość [mm] | 78 |
| nr EAN | 8430320058085 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 78 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 54 |
| nr EAN | 7316576021404 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 54 |
| Wysokość [mm] | 78,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064032274 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 53 |
| Wysokość [mm] | 79,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064055464 |

| Długość [mm] | 78 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 0,33 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 51 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4044688649911 |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025