Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Kia » napęd koła, przeguby Kia EV6 (CV) » osłona przegubu Kia EV6 (CV)

osłona przegubu do KIA EV6 (CV)

wybierz typ samochodu KIA EV6 (CV):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy zewnętrzny
Wysokość [mm] 119
Ciężar [kg] 0,289
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83,5
Długość opakowania [cm] 15,3
Szerokość opakowania [cm] 10,3
Wysokość opakowania [cm] 10,3
nr EAN 4056111089645
Długość [mm] 122
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,210
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 71
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816271024
Długość [mm] 79
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,071
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 51
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224004456
Długość [mm] 122
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,30
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
dla numeru OE 31 60 7 529 203 SK
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816479611
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 51,5
Wysokość [mm] 78,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064145349
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 102
Wysokość [mm] 111,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pokrywą
Rodzaj przegubu Przegub tarczowy
otwór Ø [mm] 10,50
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86,00
Materiał osłony Guma / metal
Nowa część 
nr EAN 4019064145370
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 80
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 82
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341864
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83,5
Wysokość [mm] 121,50
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064158622
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 124,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064349730
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 81
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 81
Wysokość [mm] 110
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356486
Długość [mm] 122
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,30
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5902659732514
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
Wysokość [mm] 120
nr EAN 8430320054537
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 51
Wysokość [mm] 78
nr EAN 8430320204505
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 51,5
Wysokość [mm] 78,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064041382
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 102
Wysokość [mm] 111,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pokrywą
Rodzaj przegubu Przegub tarczowy
otwór Ø [mm] 10,50
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86,00
Materiał osłony Guma / metal
Nowa część 
nr EAN 4019064041412
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 80
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 82
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83,5
Wysokość [mm] 121,50
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064056522
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 81
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 81
Wysokość [mm] 110
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 124,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064058649
Długość [mm] 122
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
nr EAN 4044688662781
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.