
| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 18,6 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 18,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 72 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 113 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356462 |

| Strona zabudowy | Położenie osi 1 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 |
| Wysokość [mm] | 125 |
| nr EAN | 5907558586664 |

| Wymiar gwintu | M22 x 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 26 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 86 |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 138 |
| nr EAN | 8032747088302 |

| Masa [g] | 114 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 144 |
| Średnica 1 [mm] | 30 |
| Średnica 2 [mm] | 99 |
| nr EAN | 8048754582672 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| Wysokość [mm] | 98 |
| nr EAN | 8430320058108 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 |
| Wysokość [mm] | 125 |
| nr EAN | 8430320049397 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 74 |
| Wysokość [mm] | 88 |
| Specyfikacja | 28 mm BEARING |
| nr EAN | 8430320054933 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| Specyfikacja | UNIVERSAL BOOT KIT |
| nr EAN | 8430320046235 |

| Wysokość [mm] | 118 |
| Materiał | Termoplast |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 |
| nr EAN | 7316572902028 |

| Wysokość [mm] | 156 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 112 |
| nr EAN | 7316574689668 |

| Wysokość [mm] | 115 |
| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85 |
| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 34 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 85 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 97 |
| nr EAN | 7316575893927 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 18,6 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 18,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 72 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 113 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025