Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » napęd koła, przeguby Renault 19 II (B/C53_) » osłona przegubu Renault 19 II (B/C53_)

osłona przegubu do RENAULT 19 II (B/C53_)

wybierz typ samochodu RENAULT 19 II (B/C53_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Materiał Polychloropren (Neopren)
Wysokość [mm] 84
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 7701470567
nr EAN 5907558586572
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Masa [g] 243
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Materiał Guma
nr EAN 8033989108483
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wysokość [mm] 80
Masa [g] 150
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm] 30
Średnica 2 [mm] 85
nr EAN 8033989098616
Indeks: REN 7701470567
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw osłon, wał pędny
Nazwa: OSŁONA PRZEGUBU RENAULT
Opis: MEGANE, CLIO, TWINGO, EXPRESS
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 7701462308
Numer dostawcy: 7701470567
Parametry:Wysokość [mm] : 80
Średnica wewnętrzna 1 [mm] : 25,7
Średnica wewnętrzna 2 [mm] : 85
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 7701470567
nr EAN 3660872312693
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Oś tylna
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 7701469389
nr EAN 3660872312983
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 7701464141
nr EAN 3660872312761
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 7701450617
nr EAN 3660872312686
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
Wysokość [mm] 110
nr EAN 8430320057798
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 130
Materiał Termoplast
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
nr EAN 7316574633319
Wysokość [mm] 80
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25,7
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 85
nr EAN 7316574766727
Wysokość [mm] 116
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 78
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 90
nr EAN 7316575893903
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.