Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volvo » napęd koła, przeguby Volvo FM » osłona przegubu Volvo FM

osłona przegubu do VOLVO FM

wybierz typ samochodu VOLVO FM:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 91
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,270
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
dla numeru OE 44018-S0A-C02
nr EAN 5050063281668
HONDA CIVIC EU/EP 01- (TERMOPLASTYCZNA) (22/119/80)
Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 22/81
oś przednia, z obu stron
od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 77
Wysokość [mm] 94,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Wymiar gwintu M22x1,5
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064060406
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.