Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Zastava » napęd koła, przeguby Zastava 10 » osłona przegubu Zastava 10

osłona przegubu do ZASTAVA 10

wybierz typ samochodu ZASTAVA 10:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Długość [mm] 93
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,310
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 81
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 35
dla numeru OE 1 692 092 SK1
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224717264
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Długość [mm] 99
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,310
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 89
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224717455
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Jednostka ilości Komplet
Nowa część 
nr EAN 4019064350446
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 113
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356462
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Wymiar gwintu M22 x 1,5
Średnica wewnętrzna [mm] 22
Materiał Guma
średnica zewnętrzna [mm] 75
Wysokość [mm] 112
nr EAN 8032747215913
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Jednostka ilości Komplet
Nowa część 
nr EAN 4019064058991
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
Wysokość [mm] 91,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064059004
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
Wysokość [mm] 101,50
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064367116
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Długość [mm] 99
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,310
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 89
nr EAN 4054228717451
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.