
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 560 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 3165143965696 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143399606 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759511657 |

| Ciężar [kg] | 0,016 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054633 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379060603 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 540 |
| Liczba przewodów | 5 |
| nr EAN | 8053379535033 |

| nr EAN | 8012510009420 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 265 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,314 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510006542 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,3 |
| nr EAN | 8012510027769 |

| Ciśnienie od [kPa] | 34,4 |
| ciśnienie do [kPa] | 315,6 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,399 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,654 |
| nr EAN | 8012510032572 |

| nr EAN | 8435050622810 |

| Grubość [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4027816371427 |

| Grubość [mm] | 34,3 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 7,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 005 153 72 28 |
| nr EAN | 4027816384946 |

| Grubość [mm] | 51,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 005 153 23 28 |
| nr EAN | 4027816370598 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619324 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| nr EAN | 5901779819228 |

| Numer seryjny | K8801040 |
| nr EAN | 5901159269568 |

| nr EAN | 8001063764702 |

| Grubość [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 5901619502037 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,3 |
| nr EAN | 5901619593868 |

| Grubość [mm] | 51,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5902659724649 |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 410 |
| Jakość | EQUIVALENT |
| dla numeru artykułu | 81577E |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074294895 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,196 |
| Ciśnienie [bar] do | 2,484 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074299746 |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ilość biegunów | 6 |
| nr EAN | 4040074309964 |

| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 72 |
| Długość [mm] | 96 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326959353 |

| Ciężar netto [g] | 25 |
| nr EAN | 5902048030894 |

| Ciężar netto [g] | 25 |
| nr EAN | 5902048031204 |

| Ciężar netto [g] | 130 |
| nr EAN | 5902048081315 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Kolor | czerwony |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| Grubość [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4044688371423 |

| Grubość [mm] | 34,3 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 7,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 005 153 72 28 |
| nr EAN | 4044688384942 |

| Grubość [mm] | 51,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4044688370594 |

| dla numeru OE | 003 153 97 28 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu |
| Wymagana ilość | 1 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Opór [kOhm] | 145 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| Ciężar [kg] | 0,027 |
| nr EAN | 4046001342431 |

| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4046001330810 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025