Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » Cewka zapłonowa, CE20038-12B1 delphi (lockheed)

Cewka zapłonowa CE20038-12B1 Delphi (Lockheed)

CE20038-12B1 Cewka zapłonowa Delphi (Lockheed)
97.99 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

CE20038

numer części:

CE20038-12B1

Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 1
nr EAN 5012759371626
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa CE20038-12B1 Delphi (Lockheed)

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124) 1.8-3.2 03.91-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 1500 280
MERCEDES-BENZ      000 1587 003
MERCEDES-BENZ      000 1587 103
MERCEDES-BENZ      000 1587 503
MERCEDES-BENZ      000 1593 642
MERCEDES-BENZ      A000 1500 280
MERCEDES-BENZ      A000 1587 003
MERCEDES-BENZ      A000 1587 503
VW (VOLKSWAGEN)      00A 905 105
VW (VOLKSWAGEN)      00A 905 115
SSANGYONG      000 1587 503
DAEWOO      0001587503

Zastosowanie Cewka zapłonowa CE20038-12B1 Delphi (Lockheed) w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa CE20038-12B1 Delphi (Lockheed):

2020-03-05
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
2020-09-11
 5/5
Najlepszej jakości.
2020-09-16
 5/5
Najlepsza jakość.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.