Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | góra | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 10 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 46 | |
Grubość 1 [mm] | 40 | |
nr EAN | 5012759284629 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza TD437W DELPHI
AUDI | 4B0 407 515 | |
AUDI | 4D0 407 515C | |
AUDI | 8D0 407 515A | |
AUDI | 8D0 407 515B | |
AUDI | 8D0407515C | |
SEAT | 8D0 407 515C | |
SKODA | 4B0 407 515 | |
SKODA | 4D0 407 515C | |
VOLKSWAGEN | 4B0 407 515 | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 515C | |
VOLKSWAGEN | 8D0 407 515A | |
VOLKSWAGEN | 8D0 407 515B | |
VOLKSWAGEN | 8D0 407 515C |
Zastosowanie Tuleja wahacza TD437W DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza TD437W DELPHI:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.