Rodzaj korpusu | bez obudowy | |
Ciężar [kg] | 0,94 | |
nr EAN | 8430632012348 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A234 DOLZ
AUDI | 04C121600K | |
AUDI | 04E121600AD | |
AUDI | 04E121600AG | |
AUDI | 04E121600AL | |
AUDI | 04E121600AQ | |
AUDI | 04E121600AR | |
AUDI | 04E121600BD | |
AUDI | 04E121600BE | |
AUDI | 04E121600BG | |
AUDI | 04E121600CB | |
AUDI | 04E121600CC | |
AUDI | 04E121600CD | |
AUDI | 04E121600D | |
AUDI | 04E121600H | |
AUDI | 04E121600P | |
AUDI | 2Q0965567 | |
SEAT | 04E121600AD | |
SEAT | 04E121600AG | |
SEAT | 04E121600AL | |
SEAT | 04E121600AQ | |
SEAT | 04E121600AR | |
SEAT | 04E121600BD | |
SEAT | 04E121600BE | |
SEAT | 04E121600BG | |
SEAT | 04E121600CB | |
SEAT | 04E121600CC | |
SEAT | 04E121600P | |
SEAT | 05E121111P | |
SEAT | 2Q0965567 | |
SKODA | 04E121600AD | |
SKODA | 04E121600AG | |
SKODA | 04E121600AL | |
SKODA | 04E121600AR | |
SKODA | 04E121600BD | |
SKODA | 04E121600BE | |
SKODA | 04E121600BG | |
SKODA | 04E121600CB | |
SKODA | 04E121600CC | |
SKODA | 04E121600CD | |
SKODA | 04E121600H | |
SKODA | 04E121600P | |
SKODA | 05E121111P | |
SKODA | 2Q0965567 | |
VOLKSWAGEN | 04C121600K | |
VOLKSWAGEN | 04E121600AD | |
VOLKSWAGEN | 04E121600AG | |
VOLKSWAGEN | 04E121600AL | |
VOLKSWAGEN | 04E121600AQ | |
VOLKSWAGEN | 04E121600AR | |
VOLKSWAGEN | 04E121600BD | |
VOLKSWAGEN | 04E121600BE | |
VOLKSWAGEN | 04E121600BG | |
VOLKSWAGEN | 04E121600CB | |
VOLKSWAGEN | 04E121600CC | |
VOLKSWAGEN | 04E121600D | |
VOLKSWAGEN | 04E121600H | |
VOLKSWAGEN | 04E121600P | |
VOLKSWAGEN | 05E121111M | |
VOLKSWAGEN | 05E121111P | |
VOLKSWAGEN | 2Q0965567 |
Zastosowanie Pompa wodna A234 DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna A234 DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.