Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI (2017.02-???) 190km » A237 dolz
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iii Combi (5e5, 5e6) 2.0 Tsi (2017.02-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna A237 DOLZ

A237 Pompa wodna DOLZ
168.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A237

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Rodzaj korpusubez obudowy
Ciężar [kg]0,95
nr EAN8430632012379

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A237 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: AUDI A3, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, MII, SKODA CITIGO, FABIA III, VW ARTEON, ARTEON SHOOTING BRAKE, LOAD UP 1.0-1.4H 08.11-
numery OEM:
AUDI      04C121600L
AUDI      04C121600N
AUDI      04C121600P
AUDI      04C121600Q
SEAT      04C121004F
SEAT      04C121004J
SEAT      04C121600J
SEAT      04C121600L
SEAT      04C121600N
SKODA      04C121004F
SKODA      04C121004J
SKODA      04C121600L
VOLKSWAGEN      04C121004E
VOLKSWAGEN      04C121004F
VOLKSWAGEN      04C121004J
VOLKSWAGEN      04C121600J
VOLKSWAGEN      04C121600L
VOLKSWAGEN      04C121600N
VOLKSWAGEN      04E121600AS
VOLKSWAGEN      06E121600A

Zastosowanie Pompa wodna A237 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna A237 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.