Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » EA501A dolz

Pompa wodna EA501A DOLZ

EA501A Pompa wodna DOLZ
140.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

EA501A

producent:

DOLZ

Tryb pracy elektryczny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna EA501A DOLZ

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: AUDI A3, A6 C5, ALLROAD C5, Q7, TT, SEAT ALHAMBRA, IBIZA III, LEON, TOLEDO II, VW BORA, BORA I 1.8-6.0 09.90-03.16

Pompa wodna EA501A ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pompa wodna EA501A producenta DOLZ

VOLKSWAGEN

1J0965561, 1J0965561A, 3D0965561D

SEAT

1J0965561, 1J0965561A, 3D0965561D

AUDI

1J0965561A, 3D0965561A, 3D0965561D

numery OEM:
AUDI      1J0965561A
AUDI      3D0965561A
AUDI      3D0965561D
FORD      XW4H18D473BA
SEAT      1J0965561
SEAT      1J0965561A
SEAT      3D0965561D
VOLKSWAGEN      1J0965561
VOLKSWAGEN      1J0965561A
VOLKSWAGEN      3D0965561D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna EA501A DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna EA501A DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.