Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI quattro (2014.05-2018.09) 252km » KD008 dolz
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 2.0 Tfsi Quattro (2014.05-2018.09) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD008 DOLZ

KD008 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
228.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

02KD004, 02KD036, 02KD720, 05KD023, 06KD032, 06KD033, C120

numer części:

KD008

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów141
Szerokość [mm]25,4
Liczba pasków1
dla numeru artykułuC120
nr EAN8430632500081

skład zestawu:
02KD036 Śruba koła pasowego
02KD720 Podkładka
05KD023 Pasek rozrządu
06KD032 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD033 Rolka napinająca paska rozrządu
C120 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD008 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C5 I, EVASION, JUMPER I, JUMPY I, JUMPY II, XANTIA, XANTIA/KOMBI, XSARA, XSARA PICASSO 2.0D/5.1D 06.98-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD008 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD008 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.