Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Iveco DAILY VI Furgon 35S15, 35C15, 40C15, 45C15, 50C15, 65C15, 70C15 (2014.03-2016.04) 146km » KD021 dolz
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Furgon 35s15, 35c15, 40c15, 45c15, 50c15, 65c15, 70c15 (2014.03-2016.04) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD021 DOLZ

KD021 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
166.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD010, 05KD033, 06KD041, O106

numer części:

KD021

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów111
Szerokość [mm]17,0
Liczba pasków1
dla numeru artykułuO106
nr EAN8430632500210

skład zestawu:
02KD010 Śruba koła pasowego
05KD033 Pasek rozrządu
06KD041 Rolka napinająca paska rozrządu
O106 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD021 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: DAEWOO NEXIA, INNOCENTI MINI, OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, COMBO/MINIVAN, CORSA A 1.0-2.0 05.74-04.05
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD021 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD021 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.