Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V quattro (1994.06-1997.10) 140km » KD037 dolz
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.0 16v Quattro (1994.06-1997.10) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD037 DOLZ

KD037 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
373.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD013, 02KD031, 02KD502, 02KD707, 05KD020, 06KD044, 06KD045, A251

numer części:

KD037

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów120
Szerokość [mm]30,0
dla numeru artykułuA251
nr EAN8430632500371

skład zestawu:
02KD013 Śruba koła pasowego
02KD031 Śruba koła pasowego
02KD502 Nakrętka
02KD707 Zatyczka, osie dźwigienek zaworowych - otwór montażowy
05KD020 Pasek rozrządu
06KD044 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD045 Rolka napinająca paska rozrządu
A251 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD037 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A4 B6, A6 C5, FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, LEON, TOLEDO II, VW BORA, BORA I, GOLF IV, JETTA III, NEW BEETLE 1.9D 03.95-10.10
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD037 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD037 DOLZ:

2021-01-23
 5/5
Polecam
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.