Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 45C80E, 50C80E (2016.09-???) 109km » KD056 dolz
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 45c80e, 50c80e (2016.09-???) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD056 DOLZ

KD056 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
300.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD038, 05KD046, 06KD069, 06KD070, C138

numer części:

KD056

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów153
Szerokość [mm]25,4
Liczba pasków1
Ciężar [kg]2,1
dla numeru artykułuC138
nr EAN8430632000611

skład zestawu:
02KD038 Śruba koła pasowego
05KD046 Pasek rozrządu
06KD069 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD070 Rolka napinająca paska rozrządu
C138 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD056 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: CITROEN C4, C4 I, C5 I, C5 II, C5 II/KOMBI, C8, EVASION, JUMPY I, XSARA, XSARA PICASSO, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA PHEDRA 1.8/2.0/2.2 01.99-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD056 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD056 DOLZ:

2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.