Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Fiat 127 (127_) 0.9 (127A) (1971.09-1984.12) 45km » KD072 dolz
wybrany samochód: 
Fiat 127 (127_) 0.9 (127a) (1971.09-1984.12) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD072 DOLZ

KD072 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
220.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD036, 02KD720, 05KD009, 06KD032, 06KD033, C120

numer części:

KD072

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów144
Szerokość [mm]25,4
Liczba pasków1
Ciężar [kg]0,97
dla numeru artykułuC120
nr EAN8430632000772

skład zestawu:
02KD036 Śruba koła pasowego
02KD720 Podkładka
05KD009 Pasek rozrządu
06KD032 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD033 Rolka napinająca paska rozrządu
C120 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD072 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: CITROEN C3 II, C8, EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA PHEDRA, ZETA, PEUGEOT 806, 807, EXPERT, SUZUKI GRAND VITARA I 1.4D/2.0D 05.99-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD072 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD072 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.