Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.6 V6 4motion (2008.11-2016.03) 280km » KD113 dolz
wybrany samochód: 
Volkswagen Phaeton (3d1, 3d2, 3d3, 3d4, 3d6, 3d7, 3d8, 3d9) 3.6 V6 4motion (2008.11-2016.03) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD113 DOLZ

KD113 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
310.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD002, 02KD003, 05KD082, 06KD120, R231

numer części:

KD113

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów119
Szerokość [mm]27,0
Liczba pasków1
Ciężar [kg]1,89
dla numeru artykułuR231

skład zestawu:
02KD002 Śruba koła pasowego
02KD003 Śruba koła pasowego
05KD082 Pasek rozrządu
06KD120 Rolka
R231 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD113 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W176), A (W177), B SPORTS TOURER (W246, W242), B SPORTS TOURER (W247), CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN) 0.9-1.6 02.08-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD113 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD113 DOLZ:

2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.