Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volkswagen TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD 2.0 TDI (2015.04-???) 102km » KD142 dolz
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T6 Platforma / Podwozie (sfd, Sfe, Sfl, Sfz, Sjd 2.0 Tdi (2015.04-???) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD142 DOLZ

KD142 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
288.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD030, 02KD060, 02KD062, 02KD719, 05KD015, 06KD145, 06KD146, O142

numer części:

KD142

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów133
Szerokość [mm]25,0
Liczba pasków1
Ciężar [kg]1,35
dla numeru artykułuO142

skład zestawu:
02KD030 Śruba koła pasowego
02KD060 Śruba koła pasowego
02KD062 Śruba koła pasowego
02KD719 Podkładka
05KD015 Pasek rozrządu
06KD145 Rolka
06KD146 Rolka
O142 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD142 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, ASTRA J, ASTRA J GTC, MERIVA B, MOKKA / MOKKA X 1.7D 04.03-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD142 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD142 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.