Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volkswagen CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TSI (2015-2019) 150km » M612 dolz
wybrany samochód: 
Volkswagen California T6 Camper (sgc, Sgg, Shc) 2.0 Tsi (2015-2019) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna M612 DOLZ

M612 Pompa wodna DOLZ
dolz M612
Pompa wodna M612
M612
dolz M612 Pompa wodna
Pompa wodna M612 dolz
Pompa wodna M612 dolz
446.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

M612

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
nr EAN8430632136129

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna M612 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej pasuje do: MERCEDES NG, UNIMOG, T2/L OM353.942-OM362.909 08.73-09.96
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      3522003401
MERCEDES-BENZ      3522005401
MERCEDES-BENZ      3522007201
MERCEDES-BENZ      3522007501
MERCEDES-BENZ      3522008101
MERCEDES-BENZ      3522008501
MERCEDES-BENZ      3522008901
MERCEDES-BENZ      3522009201
MERCEDES-BENZ      3522009501
MERCEDES-BENZ      3522009601
MERCEDES-BENZ      3522009701
MERCEDES-BENZ      3532001601
MERCEDES-BENZ      3532001701
MERCEDES-BENZ      3532003801
MERCEDES-BENZ      3532005601

Zastosowanie Pompa wodna M612 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna M612 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.