Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Opel CORSA A TR (S83) 1.0 (F11, M11, F19, M19) (1982.09-1992.09) 45km » N153 dolz
wybrany samochód: 
Opel Corsa A Tr (s83) 1.0 (f11, M11, F19, M19) (1982.09-1992.09) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna N153 DOLZ

N153 Pompa wodna DOLZ
134.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

N153

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
nr EAN8430632141536

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna N153 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: INFINITI EX, FX, G, JX, M, M35, M37, Q50, Q60, Q70, QX50 I, QX60, QX70, NISSAN 350Z, 370Z, GT-R, MURANO I, MURANO II, MURANO III 2.3-4.5 06.02-
numery OEM:
NISSAN      21010-7Y00A
NISSAN      21010-7Y025
NISSAN      21010-AL526
NISSAN      21010-AL527
NISSAN      210107Y026
NISSAN      21010AL525
NISSAN      21010AL528
NISSAN      21010JK00A
NISSAN      B1010-JK20A
NISSAN      B1010AL50B
NISSAN      B1010JK00A
NISSAN      B1010JK00C
RENAULT      21010JK00A
RENAULT      7701068163
RENAULT      7701474513
RENAULT      8201050183
INFINITI      21010AL525
INFINITI      21010AL526
INFINITI      21010AL527
INFINITI      21010AL528
INFINITI      B1010AL50B
INFINITI      B1010JK00A
INFINITI      B1010JK00C
INFINITI      B1010JK20A

Zastosowanie Pompa wodna N153 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna N153 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.