Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Daimler LANDAULETTE 4.2 (1988.01-1991.12) 178km » S210 dolz
wybrany samochód: 
Daimler Landaulette 4.2 (1988.01-1991.12) 178km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna S210 DOLZ

S210 Pompa wodna DOLZ
97.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

S210

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]71
nr EAN8430632192101

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna S210 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 147, 155, 156, 159, 166, BRERA, GIULIETTA, GT, GTV, SPIDER, FIAT BARCHETTA, BRAVA, BRAVO I, COUPE, MAREA 1.4-3.0 08.92-10.18
numery OEM:
ALFA ROMEO      0060586222
ALFA ROMEO      464410551
ALFA ROMEO      6001073349
ALFA ROMEO      60586222
ALFA ROMEO      60811328
ALFA ROMEO      71778281
ALFA ROMEO      762926
FIAT      0060586222
FIAT      464410551
FIAT      60586222
FIAT      60811328
FIAT      71778281
FIAT      762926
LANCIA      0060586222
LANCIA      464410551
LANCIA      60586222
LANCIA      60811328
LANCIA      71778281
LANCIA      762926

Zastosowanie Pompa wodna S210 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna S210 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.