Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) (1982.08-1985.04) 80km » S218 dolz
wybrany samochód: 
Mazda 323 Ii Hatchback (bd) 1.5 (bd105) (1982.08-1985.04) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna S218 DOLZ

S218 Pompa wodna DOLZ
120.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

S218

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Koła pasowez kołem pasowym
Rodzaj korpusubez obudowy
Ø koła pasowego [mm]113,5
nr EAN8430632192187

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna S218 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: FIAT DUNA, REGATA, RITMO, TEMPRA, TIPO, UNO, X 1/9, LANCIA DEDRA, DELTA II 1.1-1.6 01.78-08.99
numery OEM:
FIAT      71719666
FIAT      71737971
FIAT      71737974
FIAT      7671811
FIAT      7720987
FIAT      7737200
FIAT      7744397
FIAT      7745863
FIAT      7770034
FIAT      7773713
FIAT      7784977
FIAT      7784988
LANCIA      71719663
LANCIA      71719666
LANCIA      71737971
LANCIA      71737974
LANCIA      7671811
LANCIA      7720987
LANCIA      7737200
LANCIA      7744397
LANCIA      7745863
LANCIA      7770034
LANCIA      7773713
LANCIA      7784977
LANCIA      7784988

Zastosowanie Pompa wodna S218 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna S218 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.