Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7) 4.2 V8 FSI (2006.06-2010.05) 350km » 82-2311 elstock
wybrany samochód: 
Volkswagen Touareg (7la, 7l6, 7l7) 4.2 V8 Fsi (2006.06-2010.05) 350km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-2311 ELSTOCK

82-2311 Zacisk hamulca ELSTOCK
273.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-2311

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów83-2311
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]297
MateriałStal
Ciężar netto [kg]5,7
nr EAN5704651469401

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-2311 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. TOYOTA P. HILUX 2,5-3,0 D-4D 4WD 05- LE
numery OEM:
TOYOTA      47750-0K070
TOYOTA      47750-0K071
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-2311 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-2311 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu