Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV (2019-???) 306km » 87-1338 elstock
wybrany samochód: 
Tesla Model 3 (5yj3) Ev (2019-???) 306km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-1338 ELSTOCK

87-1338 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-1338
206.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-1338

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-1338
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaLUCAS
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]45
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]13
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]290
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,3
nr EAN5704651310062

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-1338 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. LAND ROVER T. DISCOVERY/RANGE ROVER 2,5-4,6 4X4 94-04 PR
numery OEM:
LAND ROVER      STC1906
LAND ROVER      STC1906E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-1338 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-1338 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu