Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 880035 era

Cewka zapłonowa, OEM 880035 ERA

880035 Cewka zapłonowa, OEM ERA
180.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880035

dostawca:

ERA

Ciężar [kg] 1,188
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379089321

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, OEM 880035 ERA

Cewka zapłonowa, OEM 880035 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Cewka zapłonowa, OEM 880035 producenta ERA

CITROËN

597078, 597079, 5970A8, 597079596319, 9635864780, 96358648, 9635864980, 9635884880

PEUGEOT

597078, 597079, 5970A8, 597079596319, 9635864780, 96358648, 9635864980, 9635884880

numery OEM:
CITROËN      5970 78
CITROËN      5970 79
CITROËN      5970 A8
CITROËN      597079+596319
CITROËN      96 358 647 80
CITROËN      96 358 648
CITROËN      96 358 649 80
CITROËN      96 358 848 80
PEUGEOT      5970 78
PEUGEOT      5970 79
PEUGEOT      5970 A8
PEUGEOT      597079+596319
PEUGEOT      96 358 647 80
PEUGEOT      96 358 648
PEUGEOT      96 358 649 80
PEUGEOT      96 358 848 80

Zastosowanie Cewka zapłonowa, OEM 880035 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, OEM 880035 ERA:

RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.