Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » stabilizator, mocowanie » łącznik stabilizatora » 818 0230 10 fag

Łącznik stabilizatora 818 0230 10 FAG

818 0230 10 Łącznik stabilizatora FAG
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

818 0230 10

producent:

FAG

Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 290
nr EAN 4014870397579

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łącznik stabilizatora 818 0230 10 FAG

Łącznik drążka stabilizatora przód L/P 290mm/325mm pasuje do: CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN, FIAT FIORINO, FIORINO/MINIVAN, LINEA, QUBO, FORD KA, PEUGEOT BIPPER, BIPPER TEPEE 1.0-Electric 10.06-

Łącznik stabilizatora 818 0230 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Łącznik stabilizatora 818 0230 10 producenta FAG

FIAT

50700464, 51704008, 51795269, 51801136, 51815479, 51815480

CITROËN

508765, 508778, 508779

PEUGEOT

508779

FORD

1580517

numery OEM:
CITROËN      5087.65
CITROËN      5087.78
CITROËN      5087.79
CITROËN      508765
CITROËN      508778
CITROËN      508779
FIAT      50700464
FIAT      51704008
FIAT      51795269
FIAT      51801136
FIAT      51815479
FIAT      51815480
FORD      1580517
PEUGEOT      5087.79
PEUGEOT      508779
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łącznik stabilizatora 818 0230 10 FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Łącznik stabilizatora 818 0230 10 FAG:

Robert, Gryfino
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Warszawa
2024-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Świętajno
2022-07-25
 5/5
Wzrokowo i namacalnie produkt bardzo dobry A wytrzymałościowo to się okaże.
Maciej, Tychy
2020-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Denys, Sosnowiec
2020-08-07
 5/5
Spoko część)
Piotr, Kowalewo pomorskie
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Tychy
2020-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łącznik stabilizatora

 

Łącznik stabilizatora jest elementem odpowiedzialnym za połączenie stabilizatora samochodowego z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Łącznik stabilizatora współpracuje ze stabilizatorem przeciwdziałając nadmiernemu przechylaniu się jednej strony samochodu id odrywaniu koła od nawierzchni drogi przy skrętach. Stabilizator oddziałuje poprzez łącznik stabilizatora na koło pojazdu, powodując lepsze jego przyleganie do nawierzchni drogi.

Łączniki stabilizatora  wykonywane są w zasadzie z metalu albo plastiku, w zależności od projektu producenta samochodu. Mają zastosowanie w przednim i tylnym zawieszeniu pojazdu oraz przybierają różne kształty, i długości. Łączniki stabilizatora narażone są na uszkodzenia w wyniku jazdy po nierównych drogach, dziurach. Spowodowane jest to ich stosunkowo delikatną konstrukcją. Szacuje się, że łączniki stabilizatora wytrzymują w normalnej eksploatacji 20-30 tysięcy kilometrów. Na ich trwałość ma także wpływ stan całego zawieszenia samochodu.

Typowym objawem uszkodzenia łącznika stabilizatora są stuki dobiegające z okolic zawieszenia podczas jazdy po nierównościach. Eksploatacja pojazdu przy znacznym wybiciu łączników stabilizatora może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów zawieszenia jak i samych opon. Wymiana łaczników stabilizatora jest stosunkowo łatwa i nie droga, dlatego lepiej nie odkładać jej w czasie i przeprowadzić jak najszybciej po zdiagnozowaniu ich uszkodzenia.

powiązane kategorie:
stabilizator samochodowy
guma stabilizatora
 

Informacje o producencie części zamiennych FAG


Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.

Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.

Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.

Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:

  • Schweinfurt w Niemczech, gdzie znajduje się siedziba firmy oraz fabryka produkująca łożyska kulkowe i wałki napędowe;
  • Jinye w Chinach, gdzie produkowane są głównie łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Puebla w Meksyku, gdzie produkowane są łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Winsted w Stanach Zjednoczonych, gdzie produkowane są łożyska kulkowe.

Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.