Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 312 |
nr EAN | 4014870437251 |
Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 840 0206 10 FAG
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
8Z0423803G, 8Z0423803C, 8Z0423803F, 8Z0423804G, 8Z0423804C, 8Z0423804F, 8Z0423810C, 8Z0423810D, 8Z0423810F, 8Z0423810G
AUDI | 8Z0 423 803 G | |
AUDI | 8Z0 423 803C* | |
AUDI | 8Z0 423 803F* | |
AUDI | 8Z0 423 804 G | |
AUDI | 8Z0 423 804C* | |
AUDI | 8Z0 423 804F* | |
AUDI | 8Z0 423 810 C | |
AUDI | 8Z0 423 810 D | |
AUDI | 8Z0 423 810 F | |
AUDI | 8Z0 423 810 G | |
AUDI | 8Z0423803C | |
AUDI | 8Z0423803F | |
AUDI | 8Z0423803G | |
AUDI | 8Z0423804C | |
AUDI | 8Z0423804F | |
AUDI | 8Z0423804G | |
AUDI | 8Z0423810C | |
AUDI | 8Z0423810D | |
AUDI | 8Z0423810F | |
AUDI | 8Z0423810G | |
SEAT | 8Z0 423 810 C | |
SEAT | 8Z0 423 810 D | |
SEAT | 8Z0 423 810 F | |
SEAT | 8Z0 423 810 G | |
SEAT | 8Z0423810C | |
SEAT | 8Z0423810D | |
SEAT | 8Z0423810F | |
SEAT | 8Z0423810G | |
VOLKSWAGEN | 8Z0 423 803 G | |
VOLKSWAGEN | 8Z0 423 803C* | |
VOLKSWAGEN | 8Z0 423 804C* | |
VOLKSWAGEN | 8Z0423803C | |
VOLKSWAGEN | 8Z0423803C* | |
VOLKSWAGEN | 8Z0423803G | |
VOLKSWAGEN | 8Z0423804C | |
VOLKSWAGEN | 8Z0423804C* |
Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 840 0206 10 FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 840 0206 10 FAG:
Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.
Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.
Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.
Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:
Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.