Wymiar stożka [mm] | 18,1 |
Wymiar gwintu | M24x1,5 A |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
parzyste numery artykułów | 840 0826 10 |
nr EAN | 4014870427436 |
Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0824 10 FAG
DAF | 060 8530 | |
DAF | 0608530 | |
IVECO | 42480024 | |
IVECO | 42491937 | |
MERCEDES-BENZ | 000 330 03 35 | |
MERCEDES-BENZ | 000 330 06 35 | |
MERCEDES-BENZ | 000 330 24 10 | |
MERCEDES-BENZ | 000 330 85 35 | |
MERCEDES-BENZ | 000 330 87 35 | |
MERCEDES-BENZ | 000 460 72 48 | |
MERCEDES-BENZ | 000 463 32 29 | |
MERCEDES-BENZ | 0003300335 | |
MERCEDES-BENZ | 0003300635 | |
MERCEDES-BENZ | 0003302410 | |
MERCEDES-BENZ | 0003308535 | |
MERCEDES-BENZ | 0003308735 | |
MERCEDES-BENZ | 0004607248 | |
MERCEDES-BENZ | 0004633229 | |
MERCEDES-BENZ | 002 460 16 48 | |
MERCEDES-BENZ | 0024601648 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 330 03 35 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 330 06 35 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 330 24 10 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 330 85 35 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 330 87 35 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 460 72 48 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 463 32 29 | |
MERCEDES-BENZ | A 002 460 16 48 | |
MERCEDES-BENZ | A0003300335 | |
MERCEDES-BENZ | A0003300635 | |
MERCEDES-BENZ | A0003302410 | |
MERCEDES-BENZ | A0003308535 | |
MERCEDES-BENZ | A0003308735 | |
MERCEDES-BENZ | A0004607248 | |
MERCEDES-BENZ | A0004633229 | |
MERCEDES-BENZ | A0024601648 | |
RENAULT | 3406 252 | |
RENAULT | 3406252 | |
RENAULT | 50 00 807 554 | |
RENAULT | 50 00 814 097 | |
RENAULT | 50 01 844 136 | |
RENAULT | 5000807554 | |
RENAULT | 5000814097 | |
RENAULT | 5001844136 | |
VOLVO | 1190778 | |
VOLVO | 1517449 | |
VOLVO | 1518142 |
Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0824 10 FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0824 10 FAG:
Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.
Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.
Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.
Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:
Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.