Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Lamborghini LM-002 4.8 (1983.01-1985.08) 332km » 840 0824 10 fag
wybrany samochód: 
Lamborghini Lm-002 4.8 (1983.01-1985.08) 332km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0824 10 FAG

840 0824 10 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FAG
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

840 0824 10

producent:

FAG

Status produktu: Normalny
Wymiar stożka [mm]18,1
Wymiar gwintuM24x1,5 A
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów840 0826 10
nr EAN4014870427436

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0824 10 FAG

Końcówka drążka kierowniczego pasuje do: MERCEDES G (W460), G (W461), G (W463), LP 2.0-6.0 09.63-
numery OEM:
DAF      060 8530
DAF      0608530
IVECO      42480024
IVECO      42491937
MERCEDES-BENZ      000 330 03 35
MERCEDES-BENZ      000 330 06 35
MERCEDES-BENZ      000 330 24 10
MERCEDES-BENZ      000 330 85 35
MERCEDES-BENZ      000 330 87 35
MERCEDES-BENZ      000 460 72 48
MERCEDES-BENZ      000 463 32 29
MERCEDES-BENZ      0003300335
MERCEDES-BENZ      0003300635
MERCEDES-BENZ      0003302410
MERCEDES-BENZ      0003308535
MERCEDES-BENZ      0003308735
MERCEDES-BENZ      0004607248
MERCEDES-BENZ      0004633229
MERCEDES-BENZ      002 460 16 48
MERCEDES-BENZ      0024601648
MERCEDES-BENZ      A 000 330 03 35
MERCEDES-BENZ      A 000 330 06 35
MERCEDES-BENZ      A 000 330 24 10
MERCEDES-BENZ      A 000 330 85 35
MERCEDES-BENZ      A 000 330 87 35
MERCEDES-BENZ      A 000 460 72 48
MERCEDES-BENZ      A 000 463 32 29
MERCEDES-BENZ      A 002 460 16 48
MERCEDES-BENZ      A0003300335
MERCEDES-BENZ      A0003300635
MERCEDES-BENZ      A0003302410
MERCEDES-BENZ      A0003308535
MERCEDES-BENZ      A0003308735
MERCEDES-BENZ      A0004607248
MERCEDES-BENZ      A0004633229
MERCEDES-BENZ      A0024601648
RENAULT      3406 252
RENAULT      3406252
RENAULT      50 00 807 554
RENAULT      50 00 814 097
RENAULT      50 01 844 136
RENAULT      5000807554
RENAULT      5000814097
RENAULT      5001844136
VOLVO      1190778
VOLVO      1517449
VOLVO      1518142
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0824 10 FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0824 10 FAG:

Jarek, Miastko
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarek, Miastko
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
tomasz, nowy targ
2021-02-07
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Norbert, Wrocław
2022-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
,
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarek, Miastko
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Norbert, Wrocław
2022-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Ząbki
2021-04-14
 3/5
Drążki do Skody Roomster, wersja dla pompy TRW ma błąd konstrukcyjny t.j w miejscu zagłębienia na osłonkę wymiar wynosi ok. 17 mm. a oryginalne drążki z pierwszego montażu miały 20 mm. Musiałem kombinować i grzać osłony, aby się obkurczyły i złapać je na trytki zamiast na opaski sprężynowe, gdyż były za luźne.
Norbert, Wrocław
2022-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych FAG


Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.

Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.

Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.

Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:

  • Schweinfurt w Niemczech, gdzie znajduje się siedziba firmy oraz fabryka produkująca łożyska kulkowe i wałki napędowe;
  • Jinye w Chinach, gdzie produkowane są głównie łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Puebla w Meksyku, gdzie produkowane są łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Winsted w Stanach Zjednoczonych, gdzie produkowane są łożyska kulkowe.

Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.