Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 840 0922 10 fag

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0922 10 FAG

840 0922 10 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FAG
fag 840 0922 10
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0922 10
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

840 0922 10

producent:

FAG

Wymiar stożka [mm] 12,1
Wymiar gwintu M14x1,5 A
nr EAN 4014870436179

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0922 10 FAG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C15, C15/MINIVAN, C4, C4 I, LNA, VISA, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, ZX 0.6-Electric 04.63-
numery OEM:
CITROËN      3817 10
CITROËN      3817 18
CITROËN      3817 50
CITROËN      381710
CITROËN      381718
CITROËN      381750
CITROËN      94 710 009 65
CITROËN      94 710 034 65
CITROËN      9471000965
CITROËN      9471003465
CITROËN      95 493 208
CITROËN      95 590 802
CITROËN      95493208
CITROËN      95590802
OPEL      44 03 661
OPEL      4403661
PEUGEOT      3817 10
PEUGEOT      3817 18
PEUGEOT      3817 50
PEUGEOT      3817.10
PEUGEOT      3817.18
PEUGEOT      3817.50
PEUGEOT      381710
PEUGEOT      381718
PEUGEOT      381750
PEUGEOT      94 710 009 65
PEUGEOT      9471000965
PEUGEOT      95 493 208
PEUGEOT      95493208
RENAULT      48 52 010 91R
RENAULT      485201091R
RENAULT      77 01 461 770
RENAULT      7701461770
TALBOT      3817.18
TALBOT      3817.50
TALBOT      381718
TALBOT      381750
TALBOT      94 038 173 89
TALBOT      9403817389
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0922 10 FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0922 10 FAG:

2022-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-07
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-14
 3/5
Drążki do Skody Roomster, wersja dla pompy TRW ma błąd konstrukcyjny t.j w miejscu zagłębienia na osłonkę wymiar wynosi ok. 17 mm. a oryginalne drążki z pierwszego montażu miały 20 mm. Musiałem kombinować i grzać osłony, aby się obkurczyły i złapać je na trytki zamiast na opaski sprężynowe, gdyż były za luźne.
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych FAG


Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.

Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.

Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.

Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:

  • Schweinfurt w Niemczech, gdzie znajduje się siedziba firmy oraz fabryka produkująca łożyska kulkowe i wałki napędowe;
  • Jinye w Chinach, gdzie produkowane są głównie łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Puebla w Meksyku, gdzie produkowane są łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Winsted w Stanach Zjednoczonych, gdzie produkowane są łożyska kulkowe.

Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.