Materiał wirnika pompy wody | Metal | |
Materiał uszczelnienia | Guma | |
Materiał | Aluminium | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Liczba skrzydeł | 7 | |
Ciężar [kg] | 1,3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 651 200 77 01 80 SK1 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4054224030752 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 103075 FEBI BILSTEIN
MERCEDES-BENZ | 651 200 02 00 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 02 00 SK1 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 03 00 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 03 00 SK1 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 11 01 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 11 01 SK1 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 13 01 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 13 01 SK1 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 19 01 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 19 01 SK1 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 21 00 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 21 00 80 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 21 00 80 SK1 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 21 00 SK1 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 48 01 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 48 01 SK1 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 64 01 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 64 01 SK1 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 65 01 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 65 01 SK1 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 68 01 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 68 01 SK1 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 77 01 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 77 01 80 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 77 01 80 SK1 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 77 01 SK1 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 78 01 | |
MERCEDES-BENZ | 651 200 78 01 SK1 |
Zastosowanie Pompa wodna 103075 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 103075 FEBI BILSTEIN:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020