Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 2.0 GSL (A164A) (1980.08-1983.08) 102km » 36013 febi bilstein
wybrany samochód: 
Mitsubishi Sapporo Ii (a16_a) 2.0 Gsl (a164a) (1980.08-1983.08) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 36013 FEBI BILSTEIN

36013 Wysprzęglik centralny sprzęgła FEBI BILSTEIN
194.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

36013

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar [kg]0,460
dla numeru OE1 590 999
nr EAN4027816360131

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 36013 FEBI BILSTEIN

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS II/KOMBI, GALAXY II, GALAXY MK II, MONDEO IV, S-MAX 1.5D-2.0LPG 06.02-
numery OEM:
FORD      1 226 832
FORD      1 232 035
FORD      1 352 356
FORD      1 418 659
FORD      1 472 108
FORD      1 590 999
MAZDA      JC01-16-530
MAZDA      JC01-16-530A
MAZDA      JC01-16-530B
MAZDA      JC01-16-530C
MAZDA      JC01-16-530D
VOLVO      30735518
VOLVO      30759458
VOLVO      30787871
VOLVO      31272725
VOLVO      8689498
FORD USA      3M517A564BC
FORD USA      3M517A564BD
FORD USA      3M517A564BE
FORD USA      3M517A564BF
FORD USA      3M517A564BG
FORD USA      3M517A564BH

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 36013 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.