Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45,0 | |
Wysokość [mm] | 105 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 20,8 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 66,0 | |
Ciężar [kg] | 0,051 | |
dla numeru OE | 71751128 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816398370 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 39837 FEBI BILSTEIN
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1651063P01, 1651063P01000, 1651068L10, 1651079J60, 16510M68L10
0650017, 0650061, 0650181, 0650221, 0650231, 0860134, 650017, 650061, 650181, 650221, 650231, 860134
55206816, 55207208, 55214974, 6000626024, 71751114, 71751127, 71751128, 71770689, 71773185, 71777723
1109CJ, 1609563880
55206816, 55207208, 55214974, 6000626024, 71751114, 71751127, 71751128, 71770689, 71773185
55206816, 55207208, 55214974, 6000626024, 71751114, 71751127, 71751128, 71770689, 71773185
1109CJ
55565960, 55577033, 93167122, 93191747, 93195463, 93195862
55577033, 55595538, 93195862, 95517794, EC93195862
1724214
ALFA ROMEO | 55206816 | |
ALFA ROMEO | 55207208 | |
ALFA ROMEO | 55214974 | |
ALFA ROMEO | 6000626024 | |
ALFA ROMEO | 71751114 | |
ALFA ROMEO | 71751127 | |
ALFA ROMEO | 71751128 | |
ALFA ROMEO | 71770689 | |
ALFA ROMEO | 71773185 | |
CHRYSLER | 0055206816 | |
CHRYSLER | 0071751114 | |
CHRYSLER | 0071751128 | |
CHRYSLER | 55206816 | |
CHRYSLER | 71751114 | |
CHRYSLER | 71751128 | |
CITROËN | 1109.CJ | |
CITROËN | 16 095 638 80 | |
FIAT | 55206816 | |
FIAT | 55207208 | |
FIAT | 55214974 | |
FIAT | 6000626024 | |
FIAT | 71751114 | |
FIAT | 71751127 | |
FIAT | 71751128 | |
FIAT | 71770689 | |
FIAT | 71773185 | |
FIAT | 71777723 | |
FORD | 1 724 214 | |
LANCIA | 55206816 | |
LANCIA | 55207208 | |
LANCIA | 55214974 | |
LANCIA | 6000626024 | |
LANCIA | 71751114 | |
LANCIA | 71751127 | |
LANCIA | 71751128 | |
LANCIA | 71770689 | |
LANCIA | 71773185 | |
OPEL | 06 50 017 | |
OPEL | 06 50 061 | |
OPEL | 06 50 181 | |
OPEL | 06 50 221 | |
OPEL | 06 50 231 | |
OPEL | 08 60 134 | |
OPEL | 6 50 017 | |
OPEL | 6 50 061 | |
OPEL | 6 50 181 | |
OPEL | 6 50 221 | |
OPEL | 6 50 231 | |
OPEL | 8 60 134 | |
PEUGEOT | 1109.CJ | |
SAAB | 55 565 960 | |
SAAB | 55 577 033 | |
SAAB | 93 167 122 | |
SAAB | 93 191 747 | |
SAAB | 93 195 463 | |
SAAB | 93 195 862 | |
SUZUKI | 16510-63P01 | |
SUZUKI | 16510-63P01-000 | |
SUZUKI | 16510-68L10 | |
SUZUKI | 16510-79J60 | |
SUZUKI | 16510M68L10 | |
VAUXHALL | 055565960 | |
VAUXHALL | 055577033 | |
VAUXHALL | 055595538 | |
VAUXHALL | 093167122 | |
VAUXHALL | 093191747 | |
VAUXHALL | 093195463 | |
VAUXHALL | 093195862 | |
VAUXHALL | 095517794 | |
VAUXHALL | 55565960 | |
VAUXHALL | 55577033 | |
VAUXHALL | 55595538 | |
VAUXHALL | 93167122 | |
VAUXHALL | 93191747 | |
VAUXHALL | 93195463 | |
VAUXHALL | 93195862 | |
VAUXHALL | 95517794 | |
CHEVROLET | 55577033 | |
CHEVROLET | 55595538 | |
CHEVROLET | 93195862 | |
CHEVROLET | 95517794 | |
CHEVROLET | EC93195862 |
Zastosowanie Filtr oleju 39837 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 39837 FEBI BILSTEIN:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.