Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » ZA34002B1 fte automotive gmbh

Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA34002B1 FTE automotive GmbH

ZA34002B1 Wysprzęglik centralny sprzęgła FTE automotive GmbH
328.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1100034

numer części:

ZA34002B1

otwór Ø [mm] 34
Materiał Aluminium
nr EAN 4028569429519

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA34002B1 FTE automotive GmbH

WYSPRZĘGLIK CENTR FTE ZA34002B1/1100034 OPEL 1,2-2,0DTI 98-
numery OEM:
FIAT      55557910
OPEL      09 120 196
OPEL      09 126 100
OPEL      09 126 225
OPEL      24 422 062
OPEL      4 925 822
OPEL      5443940
OPEL      55557910
OPEL      55558371
OPEL      5679300
OPEL      5679320
OPEL      5679330
OPEL      5679334
OPEL      5679340
OPEL      5679352
OPEL      679 300
OPEL      679 342
OPEL      9 120 196
OPEL      9 126 100
OPEL      9 126 225
OPEL      90 470 876
OPEL      90 578 179
OPEL      93 172 645
SAAB      24422062
SAAB      492 5822
SAAB      5257068
SAAB      5443940
SAAB      55558371
SAAB      874 3197
SAAB      874 8667
VAUXHALL      24 422 062
VAUXHALL      24 422 064
VAUXHALL      5 443 940
VAUXHALL      55 558 371
VAUXHALL      9 120 196
VAUXHALL      90 470 876
VAUXHALL      90 578 179
VAUXHALL      91 120 196
VAUXHALL      93 172 645

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA34002B1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA34002B1 FTE automotive GmbH:

2022-08-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.