Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Szerokość 1 [mm] | 24 |
Liczba zębów 1 | 176 |
nr EAN | 8032747259160 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP572-2 GRAF
OPEL | 1334041 | |
OPEL | 1334050 | |
OPEL | 1334053 | |
OPEL | 1334646 | |
OPEL | 5636355 | |
OPEL | 5636424 | |
OPEL | 5636569 | |
OPEL | 5636576 | |
OPEL | 5636738 | |
OPEL | 6334000 | |
OPEL | 636418 | |
OPEL | 636569 | |
OPEL | 636576 | |
OPEL | 636726 | |
OPEL | 636737 | |
OPEL | 90411774 | |
OPEL | 90411775 | |
OPEL | 90411787 | |
OPEL | 90443549 | |
OPEL | 90444311 | |
OPEL | 90466262 | |
OPEL | 90469986 | |
OPEL | 90469987 | |
OPEL | 90530125 | |
OPEL | 90530598 | |
OPEL | 90531033 | |
OPEL | 9128741 | |
OPEL | 9158004 | |
OPEL | 9192370 | |
OPEL | 93284724 | |
OPEL | 96353151 | |
OPEL | R1160032 | |
VAUXHALL | 1334041 | |
VAUXHALL | 1334050 | |
VAUXHALL | 1334053 | |
VAUXHALL | 1334646 | |
VAUXHALL | 5636355 | |
VAUXHALL | 5636424 | |
VAUXHALL | 5636569 | |
VAUXHALL | 5636576 | |
VAUXHALL | 5636738 | |
VAUXHALL | 6334000 | |
VAUXHALL | 636418 | |
VAUXHALL | 636569 | |
VAUXHALL | 636576 | |
VAUXHALL | 636726 | |
VAUXHALL | 636737 | |
VAUXHALL | 90411774 | |
VAUXHALL | 90411775 | |
VAUXHALL | 90411787 | |
VAUXHALL | 90443549 | |
VAUXHALL | 90444311 | |
VAUXHALL | 90466262 | |
VAUXHALL | 90469986 | |
VAUXHALL | 90469987 | |
VAUXHALL | 90530125 | |
VAUXHALL | 90530598 | |
VAUXHALL | 90531033 | |
VAUXHALL | 9128741 | |
VAUXHALL | 9158004 | |
VAUXHALL | 9192370 | |
VAUXHALL | 93284724 | |
VAUXHALL | 96353151 | |
VAUXHALL | R1160032 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP572-2 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP572-2 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.