Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Liczba zębów 1 | 190 |
Szerokość 1 [mm] | 24 |
nr EAN | 8032747067963 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP672-2 GRAF
ALFA ROMEO | 46432248 | |
ALFA ROMEO | 46515972 | |
ALFA ROMEO | 46791188 | |
ALFA ROMEO | 55183527 | |
ALFA ROMEO | 55187100 | |
ALFA ROMEO | 55191315 | |
ALFA ROMEO | 55192323 | |
ALFA ROMEO | 55192896 | |
ALFA ROMEO | 55200441 | |
ALFA ROMEO | 55212159 | |
ALFA ROMEO | 60813592 | |
ALFA ROMEO | 60814609 | |
ALFA ROMEO | 60815559 | |
ALFA ROMEO | 71747799 | |
ALFA ROMEO | 71771584 | |
ALFA ROMEO | 7778565 | |
FIAT | 46515970 | |
FIAT | 46515972 | |
FIAT | 46791188 | |
FIAT | 55183527 | |
FIAT | 55187100 | |
FIAT | 55191315 | |
FIAT | 55192323 | |
FIAT | 55192896 | |
FIAT | 55200441 | |
FIAT | 55212159 | |
FIAT | 60813592 | |
FIAT | 71747799 | |
FIAT | 71771584 | |
FIAT | 7778565 | |
LANCIA | 71771584 | |
OPEL | 5636456 | |
OPEL | 5636463 | |
OPEL | 5636475 | |
OPEL | 5636743 | |
OPEL | 5636745 | |
OPEL | 6334003 | |
OPEL | 93178807 | |
OPEL | 93178816 | |
OPEL | 93181966 | |
OPEL | 93186866 | |
SAAB | 93178713 | |
SAAB | 93178807 | |
SAAB | 93178811 | |
SAAB | 93185336 | |
VAUXHALL | 5636456 | |
VAUXHALL | 5636463 | |
VAUXHALL | 5636475 | |
VAUXHALL | 5636743 | |
VAUXHALL | 5636745 | |
VAUXHALL | 6334003 | |
VAUXHALL | 93178807 | |
VAUXHALL | 93178816 | |
VAUXHALL | 93181966 | |
VAUXHALL | 93186866 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP672-2 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP672-2 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.