Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu | |
Szerokość 1 [mm] | 20 | |
Liczba zębów 2 | 58 | |
Liczba zębów 1 | 130 | |
Szerokość 2 [mm] | 17 | |
nr EAN | 8032747066805 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP674-1 GRAF
AUDI | 036 121 005B | |
AUDI | 036 121 005E | |
AUDI | 036 121 005EX | |
AUDI | 036 121 005Q | |
AUDI | 036 121 005QX | |
AUDI | 036 121 005R | |
AUDI | 036 121 005S | |
AUDI | 036 121 005SX | |
AUDI | 036 121 008KX | |
AUDI | 036 121 008L | |
AUDI | 036 121 008LX | |
SEAT | 036 121 005B | |
SEAT | 036 121 005E | |
SEAT | 036 121 005EX | |
SEAT | 036 121 005Q | |
SEAT | 036 121 005QX | |
SEAT | 036 121 005R | |
SEAT | 036 121 005S | |
SEAT | 036 121 005SX | |
SEAT | 036 121 008KX | |
SEAT | 036 121 008L | |
SEAT | 036 121 008LX | |
SEAT | 036 198 119E | |
SKODA | 036 121 005B | |
SKODA | 036 121 005E | |
SKODA | 036 121 005Q | |
SKODA | 036 121 005QX | |
SKODA | 036 121 005R | |
SKODA | 036 121 005S | |
SKODA | 036 121 005SX | |
SKODA | 036 121 008KX | |
SKODA | 036 121 008L | |
SKODA | 036 121 008LX | |
SKODA | 036 198 119E | |
VOLKSWAGEN | 036 121 005B | |
VOLKSWAGEN | 036 121 005E | |
VOLKSWAGEN | 036 121 005EX | |
VOLKSWAGEN | 036 121 005Q | |
VOLKSWAGEN | 036 121 005QX | |
VOLKSWAGEN | 036 121 005R | |
VOLKSWAGEN | 036 121 005S | |
VOLKSWAGEN | 036 121 005SX | |
VOLKSWAGEN | 036 121 008KX | |
VOLKSWAGEN | 036 121 008L | |
VOLKSWAGEN | 036 121 008LX | |
VOLKSWAGEN | 036 198 119E |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP674-1 GRAF w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.