Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu | |
Liczba zębów 1 | 138 | |
Szerokość 1 [mm] | 23 | |
nr EAN | 8032747064962 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP904-1 GRAF
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
06A198119, 06B121011, 06B121011A, 06B121011B, 06B121011BV, 06B121011BX, 06B121011C, 06B121011CV, 06B121011CX, 06B121011E, 06B121011EV, 06B121011EX, 06B121011H, 06B121011HX, 06B121011L, 06B121011LX, 06B121011M, 06B121011MX, 06B121011N, 06B121011NX, 06B121011Q
06A198119, 06B121011, 06B121011A, 06B121011B, 06B121011BV, 06B121011BX, 06B121011C, 06B121011CV, 06B121011CX, 06B121011E, 06B121011EV, 06B121011EX, 06B121011H, 06B121011HX, 06B121011L, 06B121011LX, 06B121011M, 06B121011MX, 06B121011N, 06B121011NX, 06B121011Q
06A198119, 06B121011, 06B121011A, 06B121011B, 06B121011BV, 06B121011BX, 06B121011C, 06B121011CV, 06B121011CX, 06B121011E, 06B121011EV, 06B121011EX, 06B121011H, 06B121011HX, 06B121011L, 06B121011LX, 06B121011M, 06B121011MX, 06B121011N, 06B121011NX, 06B121011Q, 06B121011QX
06A198119, 06B121011, 06B121011A, 06B121011B, 06B121011BV, 06B121011BX, 06B121011C, 06B121011CV, 06B121011CX, 06B121011E, 06B121011EV, 06B121011EX, 06B121011H, 06B121011HX, 06B121011L, 06B121011LX, 06B121011M, 06B121011MX, 06B121011N, 06B121011NX, 06B121011Q
AUDI | 06A 198 119 | |
AUDI | 06B 121 011 | |
AUDI | 06B 121 011A | |
AUDI | 06B 121 011B | |
AUDI | 06B 121 011BV | |
AUDI | 06B 121 011BX | |
AUDI | 06B 121 011C | |
AUDI | 06B 121 011CV | |
AUDI | 06B 121 011CX | |
AUDI | 06B 121 011E | |
AUDI | 06B 121 011EV | |
AUDI | 06B 121 011EX | |
AUDI | 06B 121 011H | |
AUDI | 06B 121 011HX | |
AUDI | 06B 121 011L | |
AUDI | 06B 121 011LX | |
AUDI | 06B 121 011M | |
AUDI | 06B 121 011MX | |
AUDI | 06B 121 011N | |
AUDI | 06B 121 011NX | |
AUDI | 06B 121 011Q | |
SEAT | 06A 198 119 | |
SEAT | 06B 121 011 | |
SEAT | 06B 121 011A | |
SEAT | 06B 121 011B | |
SEAT | 06B 121 011BV | |
SEAT | 06B 121 011BX | |
SEAT | 06B 121 011C | |
SEAT | 06B 121 011CV | |
SEAT | 06B 121 011CX | |
SEAT | 06B 121 011E | |
SEAT | 06B 121 011EV | |
SEAT | 06B 121 011EX | |
SEAT | 06B 121 011H | |
SEAT | 06B 121 011HX | |
SEAT | 06B 121 011L | |
SEAT | 06B 121 011LX | |
SEAT | 06B 121 011M | |
SEAT | 06B 121 011MX | |
SEAT | 06B 121 011N | |
SEAT | 06B 121 011NX | |
SEAT | 06B 121 011Q | |
SKODA | 06A 198 119 | |
SKODA | 06B 121 011 | |
SKODA | 06B 121 011A | |
SKODA | 06B 121 011B | |
SKODA | 06B 121 011BV | |
SKODA | 06B 121 011BX | |
SKODA | 06B 121 011C | |
SKODA | 06B 121 011CV | |
SKODA | 06B 121 011CX | |
SKODA | 06B 121 011E | |
SKODA | 06B 121 011EV | |
SKODA | 06B 121 011EX | |
SKODA | 06B 121 011H | |
SKODA | 06B 121 011HX | |
SKODA | 06B 121 011L | |
SKODA | 06B 121 011LX | |
SKODA | 06B 121 011M | |
SKODA | 06B 121 011MX | |
SKODA | 06B 121 011N | |
SKODA | 06B 121 011NX | |
SKODA | 06B 121 011Q | |
SKODA | 06B 121 011QX | |
VOLKSWAGEN | 06A 198 119 | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011A | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011B | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011BV | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011BX | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011C | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011CV | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011CX | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011E | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011EV | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011EX | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011H | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011HX | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011L | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011LX | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011M | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011MX | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011N | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011NX | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011Q |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP904-1 GRAF w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.