Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym | |
Materiał wirnika pompy wody | blacha stalowa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pokrywy | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8032747181768 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA1218 GRAF
AUDI | 04C 121 600K | |
AUDI | 04E 121 600AD | |
AUDI | 04E 121 600AG | |
AUDI | 04E 121 600AK | |
AUDI | 04E 121 600AL | |
AUDI | 04E 121 600AQ | |
AUDI | 04E 121 600AR | |
AUDI | 04E 121 600BD | |
AUDI | 04E 121 600BE | |
AUDI | 04E 121 600BG | |
AUDI | 04E 121 600CB | |
AUDI | 04E 121 600CC | |
AUDI | 04E 121 600D | |
AUDI | 04E 121 600H | |
AUDI | 04E 121 600P | |
AUDI | 04E 121 600R | |
SEAT | 04C 121 600K | |
SEAT | 04E 121 600AD | |
SEAT | 04E 121 600AG | |
SEAT | 04E 121 600AK | |
SEAT | 04E 121 600AL | |
SEAT | 04E 121 600AQ | |
SEAT | 04E 121 600AR | |
SEAT | 04E 121 600BD | |
SEAT | 04E 121 600BE | |
SEAT | 04E 121 600BG | |
SEAT | 04E 121 600D | |
SEAT | 04E 121 600H | |
SEAT | 04E 121 600P | |
SEAT | 04E 121 600R | |
SKODA | 04C 121 600K | |
SKODA | 04E 121 600AD | |
SKODA | 04E 121 600AG | |
SKODA | 04E 121 600AK | |
SKODA | 04E 121 600AL | |
SKODA | 04E 121 600AQ | |
SKODA | 04E 121 600AR | |
SKODA | 04E 121 600BD | |
SKODA | 04E 121 600BE | |
SKODA | 04E 121 600BG | |
SKODA | 04E 121 600D | |
SKODA | 04E 121 600H | |
SKODA | 04E 121 600P | |
SKODA | 04E 121 600R | |
VOLKSWAGEN | 04C 121 600K | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600AD | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600AG | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600AK | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600AL | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600AQ | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600AR | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600BD | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600BE | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600BG | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600D | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600H | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600P | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600R | |
FAW-VW | 04E 121 600AM |
Zastosowanie Pompa wodna PA1218 GRAF w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020