Materiał wirnika pompy wody | blacha stalowa |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 8032747118047 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA1246 GRAF
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
06K121011, 06L121005A, 06L121011B, 06L121012, 06L121012A, 06L121012E, 06L121012H
06K121011, 06L121005A, 06L121011B, 06L121012, 06L121012A, 06L121012E, 06L121012H
06K121011, 06L121005A, 06L121011B, 06L121012, 06L121012A, 06L121012E, 06L121012H
06K121011, 06L121005A, 06L121011B, 06L121012, 06L121012A, 06L121012E
95812101200, PAC121012
AUDI | 06K 121 011 | |
AUDI | 06L 121 005A | |
AUDI | 06L 121 011B | |
AUDI | 06L 121 012 | |
AUDI | 06L 121 012A | |
AUDI | 06L 121 012E | |
AUDI | 06L 121 012H | |
PORSCHE | 95812101200 | |
PORSCHE | PAC121012 | |
SEAT | 06K 121 011 | |
SEAT | 06L 121 005A | |
SEAT | 06L 121 011B | |
SEAT | 06L 121 012 | |
SEAT | 06L 121 012A | |
SEAT | 06L 121 012E | |
SEAT | 06L 121 012H | |
SKODA | 06K 121 011 | |
SKODA | 06L 121 005A | |
SKODA | 06L 121 011B | |
SKODA | 06L 121 012 | |
SKODA | 06L 121 012A | |
SKODA | 06L 121 012E | |
VOLKSWAGEN | 06K 121 011 | |
VOLKSWAGEN | 06L 121 005A | |
VOLKSWAGEN | 06L 121 011B | |
VOLKSWAGEN | 06L 121 012 | |
VOLKSWAGEN | 06L 121 012A | |
VOLKSWAGEN | 06L 121 012E | |
VOLKSWAGEN | 06L 121 012H |
Zastosowanie Pompa wodna PA1246 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna PA1246 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.