Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Peugeot LOOXOR Looxor 100 (B2) (2001.01-2006.12) 10km » 5DA 193 175-421 hella
wybrany samochód: 
Peugeot Looxor Looxor 100 (b2) (2001.01-2006.12) 10km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 193 175-421 HELLA

5DA 193 175-421 Cewka zapłonowa HELLA
119.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 193 175-421

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Sposób montażuprzykręcany
Liczba otworów do mocowania4
Napięcie znamionowe [V]12
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaDwuiskrowa cewka zapłonowa
nr EAN4082300558432

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 193 175-421 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: CHERY A3, A5, EASTAR, TIGGO, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, EVASION, JUMPER I, SAXO, XSARA, FIAT DUCATO, LANCIA ZETA, PEUGEOT 106 II 1.0-2.0LPG 06.94-
numery OEM:
CITROËN      5970.48
CITROËN      5970.60
CITROËN      5970.70
CITROËN      96 074 054
CITROËN      96 228 897
FIAT      9607405480
FIAT      9622889780
LANCIA      9607405480
LANCIA      9622889780
PEUGEOT      5970.48
PEUGEOT      5970.70
PEUGEOT      96 074 054
PEUGEOT      96 228 897
FERRARI      9607405480
FERRARI      9622889780

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 193 175-421 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 193 175-421 HELLA:

Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.