Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 5DA 193 175-801 hella

Cewka zapłonowa 5DA 193 175-801 HELLA

5DA 193 175-801 Cewka zapłonowa HELLA
hella 5DA 193 175-801
Cewka zapłonowa 5DA 193 175-801
100.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 193 175-801

producent:

HELLA

Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300589092

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 193 175-801 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, S60 I, S60 II, S80 I, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 II, V70 III, XC60 I, XC70 II, FORD FOCUS II, KUGA I, MONDEO IV, S-MAX 2.0-2.5ALK 11.99-12.18

Cewka zapłonowa 5DA 193 175-801 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Cewka zapłonowa 5DA 193 175-801 producenta HELLA

FORD

6M5G12029AA

VOLVO

30713417, 307134170, 8677837

numery OEM:
FORD      6M5G 12029 AA
VOLVO      30713417
VOLVO      307134170
VOLVO      8677837
FORD USA      1371601
FORD USA      6M5G12029AA
zamienniki:

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 193 175-801 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 193 175-801 HELLA:

Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.