Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volvo FH III 480 AERO (2024-???) 480km » 5DA 358 000-431 hella
wybrany samochód: 
Volvo Fh Iii 480 Aero (2024-???) 480km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 000-431 HELLA

5DA 358 000-431 Cewka zapłonowa HELLA
hella 5DA 358 000-431
Cewka zapłonowa 5DA 358 000-431
87.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 000-431

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Sposób montażuprzykręcany
Liczba otworów do mocowania1
Napięcie znamionowe [V]12
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
nr EAN4082300588408

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-431 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: CITROEN C5 I, C5 II, C5 III, C6, C8, FIAT ULYSSE, LANCIA PHEDRA, PEUGEOT 406, 407, 607, 807, RENAULT AVANTIME, CLIO II, ESPACE III, LAGUNA II 3.0 10.96-
numery OEM:
CITROËN      5970 77
CITROËN      5970.94
CITROËN      9663278480
FIAT      9633001580
FIAT      9664401880
LANCIA      9633001580
LANCIA      9664401880
PEUGEOT      5970 77
PEUGEOT      5970.94
DACIA      7701 479 027
DACIA      9633 001 580
DACIA      9664 401 880

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-431 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 000-431 HELLA:

Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.