Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Jeep PATRIOT (MK74) 2.0 CRD 4x4 (2007.02-2017.12) 140km » 5DA 358 057-921 hella
wybrany samochód: 
Jeep Patriot (mk74) 2.0 Crd 4x4 (2007.02-2017.12) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 057-921 HELLA

5DA 358 057-921 Cewka zapłonowa HELLA
137.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 057-921

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Cewka zapłonowałącznie ze złączem do świecy
Ilość biegunów4
Sposób montażuprzykręcany
nr EAN4082300796018

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 057-921 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: MG MG ZS, OPEL ADAM, ASTRA K, ASTRA K/KOMBI, CORSA E, INSIGNIA B, INSIGNIA B COUNTRY, INSIGNIA B GRAND SPORT, MOKKA / MOKKA X 1.0-1.5 07.14-
numery OEM:
OPEL      1208117
CHEVROLET      1 208 117
CHEVROLET      12 635 672
CHEVROLET      12 670 053
BUICK      1 208 117
BUICK      12 635 672
BUICK      12 670 053
CADILLAC      1 208 117
CADILLAC      12 635 672
CADILLAC      12 670 053
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 057-921 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 057-921 HELLA:

Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.