Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford Usa MUSTANG MACH-E (CGW) EV 4x4 (2023-???) 371km » 5DA 358 168-181 hella
wybrany samochód: 
Ford Usa Mustang Mach-e (cgw) Ev 4x4 (2023-???) 371km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 168-181 HELLA

5DA 358 168-181 Cewka zapłonowa HELLA
hella 5DA 358 168-181
Cewka zapłonowa 5DA 358 168-181
109.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 168-181

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
Napięcie [V]14
Ilość biegunów3
Sposób montażuprzykręcany
Długość [mm]183
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
nr EAN4082300799873

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 168-181 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: ABARTH PUNTO, PUNTO EVO, ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, MITO, FIAT 500X, BRAVO II, PUNTO, PUNTO EVO, JEEP RENEGADE, LANCIA DELTA III 1.4 09.09-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55229959
CHRYSLER      55229 959
FIAT      55229959
FIAT      55268855
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 168-181 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 168-181 HELLA:

Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.