Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 5DA 358 168-291 hella

Cewka zapłonowa 5DA 358 168-291 HELLA

5DA 358 168-291 Cewka zapłonowa HELLA
139.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 168-291

producent:

HELLA

Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
Ilość biegunów 3
Sposób montażu Bagnet
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 4082300820065

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 168-291 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: CHEVROLET COLORADO, TRAILBLAZER, HUMMER HUMMER H3, HUMMER H3T, ISUZU ASCENDER 3.7/4.2 09.01-

Cewka zapłonowa 5DA 358 168-291 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

ISUZU

TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II

HUMMER

HUMMER H2, HUMMER H2 SUT, HUMMER H3, HUMMER H3T, H1 samochód terenowy zamknięty, H2 Crew Cab Pickup, H2 samochód terenowy zamknięty

Numery OE Cewka zapłonowa 5DA 358 168-291 producenta HELLA

ISUZU

8125965470, 8126123690, 8126294720

numery OEM:
ISUZU      8125965470
ISUZU      8126123690
ISUZU      8126294720
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 168-291 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 168-291 HELLA:

Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.