Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volkswagen BORA I (1J2) 2.0 (1998.10-2013.12) 115km » 5DA 358 168-321 hella
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora I (1j2) 2.0 (1998.10-2013.12) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 168-321 HELLA

5DA 358 168-321 Cewka zapłonowa HELLA
70.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:5 szt. wysyłka Piątek
:6 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 168-321

dostawca:

HELLA

Status produktu: na żądanie
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
Ilość biegunów2
Sposób montażuBagnet
Liczba otworów do mocowania1
Napięcie [V]12
nr EAN4082300809251
Status produktu: na żądanie

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 168-321 HELLA

numery OEM:
FORD      1L2U-12029-AA
FORD      1L2Z-12029-AA
FORD      F7TZ-12029-AB
FORD      F7TZ-12029-BA
FORD      F7TZ-12029-CA
FORD      F7TZ-12029-CC
FORD      F7TZ-12A366-BA
FORD USA      1L2U-12029-AA
FORD USA      1L2Z-12029-AA
FORD USA      3W7Z-12029-AA
FORD USA      8W7Z-12029-A
FORD USA      F7TZ-12029-AB
FORD USA      F7TZ-12029-BA
FORD USA      F7TZ-12029-CA
FORD USA      F7TZ-12029-CC
FORD USA      F7TZ-12A366-AB
FORD USA      F7TZ-12A366-BA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 168-321 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 168-321 HELLA:

Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.